Indtast din registrerede e-mail:
Indtast ny adgangskode:

Gæstebog​

Udfyld nedenstående formular og indsend ​dit indlæg til Forfatterskole.dk

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

​​Konrad

Jeg synes det har været et sjovt forløb, hvor jeg har lært en masse om hvordan man kan fange læserens blik. Det har været vildt hyggeligt at få nogle opgaver, med deadlines, så jeg var nødt til at skrive historien helt færdigt. Jeg elskede alt den feedback jeg fik, og så var det rart med en person, som jeg ikke kendte, kiggede på mine historier. (Så det ikke bare er min familie der synes jeg er god til at skrive :O) Jeg føler bare i det hele taget at det har været et fantastisk kursus, hvor jeg har lært en masse og fået bedre selvtillid. Tak for nogle dejlige fem uger :DD

Mia Johanna Lawaetz Lyngbo​

Jeg synes det har været sjovt med det her lille kursus. Jeg har fået nogle gode teknikker og god respons. Det har været nogle sjove små øvelser. Og det har været sjovt.

Gustav fritzI​

starten føler man ikke helt rigtig en forandring men man mærker virkelig han man har udviklet sig skriftligt senere hen og jeg kommer nok tilbage :D. hjælperene var også super gode så 10/10

Gustavfritz06@gmail.com

Elisabet Friis​

Før det første vil jeg gerne sige tak for et sjovt og udfordrende forløb!

Jeg har virkelig nydt at der var én, der hver gang jeg afleverede en opgave, kunne komme med brugbar kritik. Jeg vil helt klart kunne anbefale dette forløb til andre, der ligesom mig, elsker at skive egne historier.

elis4255@appsodense.dk

​__________________________________________________________

Sille Kofoed​

Tusind tak for et fantastisk forløb!

Det har været de bedste 5 uger, hvor jeg virkelig har nydt at være på kursuset!
Kursuset har givet mig en masse ting med på vejen. Jeg føler jeg er blevet mere stærk i mit skrivning. Og forskellige skriveteknikker.
Så tak til Wenche Vogtmann for de bedste feedback. Det har virkelig gjort at jeg har fået lyst til at skrive endnu mere. Det har været en fornøjelse at være en del af skrive-kursuset! Det kunne eg sagtens finde på at melde mig til igen! Jeg vil takke Wenche for den bedste feedback, og de dejligste 5 uger!

Den dag jeg udgiver en bog lover jeg at takke dette skrive-kursus for at hjælpe mig med forskellige skriveteknikker

Sille.kofoed.illner@gmail.com

​​__________________________________________________________

Dina Vesalainen Hirslund​

Jeg synes det har været nogle gode uger, og jeg har lært meget om skrivning, og fundet lidt ud af hvor jeg er henne niveau mæssigt, og det glæder mig at jeg kan blot forsætte og så vil jeg måske en dag få udgivet en bog. Som skrevet lærte jeg meget, og det var noget af en oplevelse. Nogle gange syntes jeg selv at mine Bjørnedyrshistorier blev lidt kedelige, men som jeg også lærte på dette kursus skulle jeg bare gemme det til en anden gang hvor jeg har lidt mere overskud, i stedet for at smide det ud.

Kirstine​

​Tak for et vidunderligt kursus. Det har været en stor hjælp med den gode feedback på hvordan jeg kunne forbedre mig, så tak Wenche Vogtmann. Jeg har haft det virkelig sjovt med at skrive, og du har hjulpet mig godt på vej. Det har været en god inspiration, og jeg har fået noget konstruktiv feedback, som jeg håber på at tage med mig videre.

Mange tak for det.
Alt i alt skønt, og langt over mine forventninger. Jeg har fuldt ud nydt det.
Så på gensyn, håber jeg!

Oplæg & indlæg fra vores kursister

Nina Kirkmand: "Jeg blev spurgt, om jeg ville skrive herinde, og det vil jeg i hvert fald gerne! Jeg har gennemgået kursus 1 og 2, og jeg var vild med det. Opgaverne er spændende, og det samme var det at gå og vente på feedbacken. Der var meget kompetent rådgivning gennem hele forløbet (også når man ikke helt havde forstået opgaven...), og hvis jeg havde haft økonomien til det, havde jeg fluks taget næste del med også.

Kæmpe anbefaling herfra, jeg er blevet en bedre forfatter af at følge forløbene :)

Tak for denne gang :)"

Winnie Kyster: "Tak for et berigende og lærerigt kursusforløb. Jeg har gennemgået kursus I + II og glædede mig hver gang over de tilbagemeldinger fra kursuslederen - ris og ros . Især rosen var spændende, da den blev "serveret" i en tone, som gjorde opgaven endnu mere udfordrende og gav mod på at skrive endnu mere. Jeg ser frem til at følge "Masterclass" - jeg kan ikke få nok af jeres skole."

Læs flere oplevelser her​

Seneste nyheder​

• Kursus I & Kursus II
​De næste kurser starter mandag d. 13. maj.  Tilmeldingen er åben.
  • Réaliser dine forfatterdrømme
  • Skrivekurser for børn & unge
    ​De næste kurser starter mandag d. 13. maj. Tilmeldingen er åben.
  • Kursus I, kursus II & masterclass med rabat
    ​Klik her